goeienuusloli

Ek deel myne…kom deel joune!

‘n Lekker Dik Brief

skryf is kreatief

Daar’s niks so lekker soos ‘n brief, ‘n dikke oor die see….

Wie is Sonja?

Sonja was my beste maaitjie oorkant die straat in Westdene. My pa het sy droom pos gekry, en oor die see moes ons bly.

Ek en Sonja het voorwaar ‘n ‘nie-amptelike’ kompetisie gehad oor wie se brief die dikste sou wees.( Dis in die dae toe mens nog geweet het, hoe daai klein vierkantige papiertjie met die voëltjie op, proe….terloops, deesdae is dit ‘stickers’….ja, ek praat van seëls, as jy dalk nie kon aflei nie…mens moes dit lek!)

Dis waar my nie -amptelik skryf loopbaan begin het…later was dit die tweeling in New York se briewe….persoonlik dink ek my briewe was die dikste! 🙂

Wanneer laas het jy ‘n regte brief geskryf op papier…en kan jy onthou hoe lekker dit was om een te ontvang? Is? Kry jy nog regte briewe??

1 comments on “‘n Lekker Dik Brief

  1. Terug pieng: Ek is nou ‘n regte skrywer…ag, okay, almal moet êrens begin | goeienuusloli

Jolyt gerus saam !

Information

This entry was posted on Maart 6, 2012 by in Ek is so gebore! and tagged , , .

Kry die nuus nou!

Join 61 other subscribers

Ek het in Feb.2012 begin blog…kliek op die kalender en lees meer hier!

Maart 2012
M D W T V S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Ou nuus…maar steeds kraakvars!

Kategorieë

Die Blye Boodskap…steeds die beste nuus!

Vir al die ‘quote’ liefhebbers…..

Goeie nuus! Niemand weet wanneer die wêreld tot ‘n einde gaan kom nie!

Vir eksklusiewe houtwerk inni Laeveld…kliek op die foto

Hulle jolyt saam!

Die Skryfbesigheid

Ons toor nog steeds met woorde...

Die Engelse Vrou

dwalende gedagtes van 'n engelse vrou in 'n nuwe taal

myseuns

My Dagboek vir Liam, Heath & Finn

agent 0013 nelspruit

The real estate ups and downs...of a... NOT so blonde agent

Slakkelak

Lees saam...

What's On South Africa

Events, Travel and Information

Boekemakranka

Waar passie vir tegnologie en boeke ontmoet in e-boeke

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

jongds

Gedagtes van 'n jong dominee.

J. J Brits

Word Portrait Writer

allergic2grass

Sommer net my griffel-plek

Jan se twak

Sommer net staaltjies en alledaagse twak

rooi rose luister na jou

oor depressie, psigaters, pille, dieet, skei, tieners en die res

Wake Up My Faith

My journey in daring to live by "faith alone". Come along and see what happens...

Timothy Kieswetter's Blog oor Gesonde Seksualiteit

Om 'n gesonde gesindheid rondom ons seksualiteit te ontwikkel.

Tracy Todd – Brave Lotus Flower

Living life, paralysed from the neck down, out loud.

Demoerin

Onsamehangende Toring van Babel Gebrabbel

nou hoe dan nou

7 uit 9 mense dink seker ook so

Binne die Glashuis

Die binne na buite weerspieëling van my gevoelens, gedagtes en drome oor Gesonde Seks

Lomi

Leer, Speel, Skep

SKRYWERS SKRYF

Bymekaarkomplek vir skrywers en voornemende skrywers

Die Lewegewer

The Life-Giver

toortsie.com

Skyn, liggie, skyn!

Afrikaans in Leipzig

Afrikaans Unterrichts-Zusammenfassung und Mehr

freddieburger

Skryf sonder bybedoelings

All who wander...

Thoughts of mine that fall onto paper

Boer in Ballingskap

die gedagtes en ervaringe van 'n boer in ballingskap

borsvoedjoubaba

Maak dit vir jou en jou baba maklik

Kouevuur

wat brand in my kop

Herriemerrie

Ietsie van alles